Miraculous ladybug

من تو تنهایی ی خودم قلبم شکست.......

داستان مرینت و ادرینا

1399/7/11 15:27
نویسنده : Miss Tahoora
4,855 بازدید
اشتراک گذاری

باید بگم که من این داستان رو می نویسم چون دوستش دارم 

مرینت:ادریانا

ادرینا:بله

مرینت:این موز رو بزار تو یخچال سمت راست 

ادرینا:باشه

الیا:بچه ها

ادرینا و مرینت:بله

الیا:انگار ما فقط نیستیم

ادرینا:چی

الیا:انگار کلویی و لایلا هم هستند

مرینت:خب مهم نیست

الیا : اخه نمی شه که توی یه اتاق ۵تا دختر باشن

مرینت:پس چجوری من و تو و ادرینا و کلویی و لایلا یه خونه داریم؟ 

الیا:اخ... راست می گی

ادرینا:بچه ها می گم شما ها قبلا با کلویی و لایلا دوست صمیمی بودین

مرینت:هنوزم هستیم البته تو هم هستی

(همه وسایلشونو می زارن و می رن بیرون) 

*توجه داشته باشید که توی این داستان ادرینا خواهر ادرین تازه به مدرسه اومده و لایلا و کلویی و الیا و مرینت با او دوست هستند ادرینا و بقیه سعی در اینکه ادرین و مرینتو بهم برسونن هستند و حالا بچه ها ی کلاس خانم بوستیه به تفریح امده اند کنار دریا*

کلویی:دخترا بریم شنا

ادرینا :اره

لایلا:من شنا بلد نیستم

کلویی و ادرینا:مهم نیست

و هر دو با سرعت به اتاق راهی می شوند

لایلا و الیا و مرینت می خندند و به سمت اتاق راهی می شن

همه با لباس شنا بیرون می ایند و می بینند پسرا هم بیرونند و دارن شنا می کنند

قبل از اینکه کسی حرف بزند کلویی و ادرینا می روند شنا کنند ادرینا می ره پیش ادرین

و مرینت می ره پیش جیم(برادر مرینت) 

(پس از چند ساعت) 

همه بیرون می ایند و لی خبری از دخترا نیست...........

________________________________________

اگه خوب بود بگین

پسندها (7)

نظرات (6)


11 مهر 99 17:37
خیلی خوبه بقیه شم بزار!😍
Miss Tahoora
پاسخ
حتما
SujinSujin
12 مهر 99 9:11
خیلی عالی بود
Miss Tahoora
پاسخ
ممنون
✿•selva•✿✿•selva•✿
13 مهر 99 11:07
منتظر بقیشم❣️
Miss Tahoora
پاسخ
فردا می دم

21 مهر 99 15:36
من اینو یه جا خوندع بودم!
که ماری هم ماشالا آسم و آلرژی داره زرتی همش قش میکنه😂😑
 
Miss Tahoora
پاسخ
مرینت که بیماری نداره ادرین است که داره

22 مهر 99 9:14
تو تستچی یه داستان اینجوری خونده بودم هی زرتی غش میکرد دیگ داشتم خسته میشدم هر پارتش یه بار بهوش میومد😑😂😂❤️
Miss Tahoora
پاسخ
Wow اسم داستان رو می گی حوصلم سر رفته

24 مهر 99 0:58
تنهایی دوباره 
اسمش این بود
خیلی منتظر پارت بعدیشم! شدیدا غزیبا! 😂❤️
Miss Tahoora
پاسخ
همین جوری منتظر بمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Miraculous ladybug می باشد