Miraculous ladybug

من تو تنهایی ی خودم قلبم شکست.......

نظرات (9)


10 مهر 99 20:20
اویی یکی منم بکشه😭
راستی من همون پانته آ ام ها!! 
از عکس اولی خیلی خوشم اومد😍
Miss Tahoora
پاسخ
می دونم تویی
اره

10 مهر 99 21:37
صبر کن بابا اینا بچه گیاشونع😂 کلا قاتی کردیما😂
Miss Tahoora
پاسخ
😂😂

10 مهر 99 21:42
یه سوال فنی! 
اگر جرمی زاگ شخصیتت رو وارد فیلم بکنه و بهت اجازه بده دسه نفر رو له کنی  >  کیا رو له میکنی؟ 
من خودم : اول میرم سراغ کوگامی
بعدش لوکل 
بعدشم که لایلا
خیلی حرص دربیارن این سه تا! کلویی زیاد مهم نیس!😂
Miss Tahoora
پاسخ
اول از همه لای لای
بعد کارایی
بعدشم لوکا

10 مهر 99 21:45
چقدر کوگامی اعتماد به سقف داره! 
من موندم چجوری آدرین عاشقش شده! خیلی خشکه دختره😐
Miss Tahoora
پاسخ
خیلی هم بیشعور ببخشید همچنین حرفی زدم

10 مهر 99 21:50
نه بابا حق داری خودتو خالی کن😐😂
Miss Tahoora
پاسخ
مطمئنی؟؟؟ 

10 مهر 99 21:51
نه😂
Miss Tahoora
پاسخ
خوبه که مطمئن نیستی

​​​​
SujinSujin
12 مهر 99 9:08
واو خیلی عکس اول خوشگله🤩
وای خدا من الان مردم😭
 
Miss Tahoora
پاسخ
ارع
✿•selva•✿✿•selva•✿
13 مهر 99 11:08
چقدر خوشگلن😍
Miss Tahoora
پاسخ
خیلی ممنون

14 مهر 99 12:56
عههه من یه چیزی رو کفش کردم! اون خوده مارینته!😂
Miss Tahoora
پاسخ
چه عجب یه چیزی فهمیدی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Miraculous ladybug می باشد