Miraculous ladybug

من تو تنهایی ی خودم قلبم شکست.......

داستان مرینت و ادرینا

1399/7/22 8:52
نویسنده : Miss Tahoora
857 بازدید
اشتراک گذاری

از زبان ادرینا

___________

داشتیم می رفتیم از اب بیرون که کلی مرد ریختن رو ما و ما رو بردن بردن که نمی شه ما رو دزدیدن 

ما رو بردن به یه کاخ خیلی قشنگ بود کلویی گفت: هی اینجا کجاست چرا ما رو دارید می برید؟؟ 

یکی از مردا گفت: دستور دادن

و یه نگاه تیز به ما کرد

دم گوش کلویی گفتم:اخ جون

کلویی گفت: چرا اخ جون

داد زدم :چون ما ربوده شدیم

کلویی گفت: دارم به همین یه ذره عقلتم شک می کنم

​​​​​​ما رو از ماشین بیرون اورن

دیدم لایلا قرمز شده 

گفتم:لایلا چت شده؟ 

گفت:ما ها لباسمون... 

گفتم:لباسمون چی؟ 

گفت:لباسا مونو که دیروز گرفتیم نیاورد یم

و بعد گریه کرد

وقتی رفتیم تو ما رو یه جایی راهنمایی کردن

رفتیم و با یه....... 

​​​​​​​​

پسندها (8)

نظرات (9)

SujinSujin
22 مهر 99 9:06
عالی مثل همیشه👌
Miss Tahoora
پاسخ
ممنون

22 مهر 99 9:13
انقدررر طولش ندههههه😂😂❤️❤️❤️
Miss Tahoora
پاسخ
😅😅
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
22 مهر 99 15:23
حس نمیکنم اون لایلا باشه 😩
فکر کنم آلیا است😊
داستانت جالب بود ✌ 
ادامه بده😉
Miss Tahoora
پاسخ
لایلا و الیا که ادم خوبن ادم تقریبا بده اونجاست

22 مهر 99 15:38
و پانته آذپیر میشود و طهورا آنلاین نمیشود🥴😑😂😂😂😂😂
Miss Tahoora
پاسخ
😅
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
23 مهر 99 23:39
چیییییییییی لایلا آدم خوبس؟  
لایلا از شیطان هم شیطانی تره 😣😱😨
Miss Tahoora
پاسخ
خب من لایلا رو دوست دارم ولی خب اره خوبه

24 مهر 99 11:23
اسمش ذو دقیق یادم نمیاد
یکیشون این بود
اها اهااااا!!!! 
اون اسمش بود عشق مخفیانه!!! 😅❤️❤️
ولی تنهایی دوباره م دوس دارم! 
Miss Tahoora
پاسخ
از چه وبلاگی بوده؟ 

25 مهر 99 15:12
ی نویسنده تو تستچی
سرچ کن : میراکلس(عشق مخفیانه1) تستچی
برات گزینه میاره💗
امروزم بعد سالیهااااااا پارت 5 ام رو گزاشت دق داشتم میکردم😑😂
Miss Tahoora
پاسخ
یه سوال بپرسم؟ 
تست چی چی هست اصلا؟ 

1 آبان 99 11:19
ی مکانه برای تست گزاشتن
هم میتونی تست بزاری هم داستان 
ولی هم میتونی ثبت نام نکنی و فقت چیزایی ک میزارنو بخونی
منم فقط داستانای میراکلسو میخونم گاهیم تست میزنم😁
Miss Tahoora
پاسخ
اها
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
24 آذر 99 13:47
چه باحال😂😂😂 خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی❤🍁❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Miraculous ladybug می باشد